Üdvözlöm a Kerületi Újság - kerületi hírek oldalon.   A kijelölt szöveg felolvasásához kattintson a hangszóróra! Üdvözlöm a Kerületi Újság - kerületi hírek oldalon. GSpeech

https://image.freemail.hu/image/embed/eyJraWQiOiJrMSIsImFsZyI6IlJTMjU2In0.eyJpc3MiOiJGTSIsImp0aSI6IkNjdlBoS1g5akV6T2QxQzVrUjVvSGciLCJpYXQiOjE1NTI1OTE1MDIsImV4cCI6MTU1MjU5NTEwMiwic3ViIjoiNTM2NTU4MiIsIm1zZ0lkcyI6IjUzNjU1ODIuNjY3MDgzMTE1NiIsImF0dElkcyI6ImltYWdlMDAxLmpwZ0AwMUQ0Qjg4MS5DNDA3QkI0MCJ9.RHe2DhJiwUh7xrONfOxMYXIclQYnFlOYAh4vGMFSuxHJXVVjWH88-_Ryan-NE9ztoesdMLdIsa8z1omkMuqCDtyx9OeBqk_-iBeu-lXzfvseWeMRHCDfmLgqdixh2tYiqwytZTOYh6oe1t8g-a1iz5kZ_a1r41KIAfKZxfcLdx92rcTNeNdaIEfWIJKM2S_OycTvX--fnjt5diVnT4qacKbEzJDGfejJYTeV6yAl0NPbZ1tSelS4mckXowdKaEJ7zIHutpVcfemYfRkxn-oxGd-1b0EjWbpofgOB5wfvuNUnSBoo1ov7MLwanNBqSCFlpLmbOniUlXHazWF8HMA7jQ1.JPG  3.JPG

 

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány

 

Áruházi kóstoltatásokkal, televíziós és rádiókampánnyal, valamint népszerű influencerek bevonásával népszerűsíti a sertéshúsfogyasztást az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT). A 2019. április 18-ig tartó kampány elsődleges célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a tudatos vásárlásra, a sertéshús fogyasztásának fontosságára, valamint a sertéságazat helyzetére.

A sertéshús a magyar gasztrokultúra egyik kiemelt alapanyaga, amelynek a táplálkozási szakemberek szerint is fontos szerepe van a változatos, kiegyensúlyozott étrendben. A „Mi lesz ma a vacsora?  - Egy minőségi sertéshús minden ízében különleges” szlogen alatt futó tavaszi sertéskampány egyik legfontosabb célja a szervezők szerint, hogy a sertéshúsra ne csupán koleszterinforrásként, hanem vitamin- és ásványi anyagban gazdag élelmiszerként tekintsenek a vásárlók. A fogyasztásösztönzésen kívül természetesen a sertéságazat stabilizálódását, a sertésállomány csökkenésének megállítását, és az ágazatban dolgozók helyzetének javítását is célozza a kampány.

Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkára a sajtótájékoztatón elmondta: „A kampánnyal az ellenőrzött és jó minőségű, biztonságos hazai sertéstermékek fogyasztására kívánjuk felhívni a figyelmet. Emellett fontos szempont a sertéságazat munkahelymegtartó erejének elősegítése is. Az utóbbi években a fogyasztói kampányok és a fokozatosan bevezetett áfa-csökkentés hatására a fogyasztási kedv is növekedett. Az Agrárminisztérium külön költségvetési forrást biztosít a sertéshús fogyasztást ösztönző marketing tevékenységre, amely a 2018/2019-es szerződés szerint 440 millió forint.”

Az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese, Giczi Gergely ismertette a kampány főbb elemeit. Eszerint a Társaság a promóciós időszakban összesen 75 alkalommal, 25 élelmiszerüzletben tart kóstoltatásokat Budapesten és további 14 településen országszerte, valamint országos médiakampánnyal is készülnek. „Az évek óta tartó kampány hatására a sertéshús fogyasztás folyamatosan növekszik, mára fej-fej mellett halad a slágernek számító baromfihússal. A sovány sertéshús fogyasztását többek között magas vastartalma miatt a táplálkozási szakemberek is rendre javasolják, így nem csoda, hogy egyre nagyobb szerepet kapnak étkezésünkben.” – nyomatékosított Giczi Gergely.

A médiakampány keretében televíziós és rádiós hirdetések, nyomtatott és online kiadványok, a közösségi média és népszerű influencerek, például Marton Adrienn gasztro műsorvezető közreműködésével találkozhat a kampány üzenetével a nagyközönség. 

Az AMC ügyvezető-helyettese hozzátette: a Társaság 2019. április 11-én szakmai konferenciát szervez „Merre tovább sertéságazat?” címmel.Ezen kívül kifejezetten szakácstanulók számára szervezünk versenyt „Hazai ízek, hazai asztalokon” címmel, melynek során sertéscombból kell a séfjelölteknek olyan ételkreációt készíteniük, amely egyaránt megállja a helyét a közétkeztetésben és az éttermi kínálatban is. A verseny döntője 2019. április 12-én lesz” – hívta fel a figyelmet Giczi Gergely.

A Vágóállat és Hús Szakmai Szervezet és Terméktanács szakmai titkára, Menczel Lászlóné az ágazatban dolgozók képviseletében elmondta: Magyarországon a sertéstenyésztésnek több évszázados hagyománya van. Ez a tapasztalat jelenik meg a gazdák szakértelmében, a fajtaösszetétel meghatározásában és a takarmányozásban is. „Magyarországon döntően gabonaalapú eledelt adnak az állatoknak, amellyel a sertéshús átlagon felüli minőségét biztosítják a gazdák” - tette hozzá.

A sertéskampányról a legfrissebb információkat az Agrármarketing Centrum honlapján is megtalálhatják az érdeklődők, a https://www.amc.hu/serteskampany/ oldalon. A kampány reklámfilmét a https://www.youtube.com/watch?v=xXGZXMKyz5g&feature=youtu.be linken is megtekinthetik.

 

 

Ossza meg az információt!

Kerületi Újság a Facebookon - Kövessen minket!

A Budapest rovat további hírei

Az általam alapított Fiatal Családosok Klubja idén is megszervezte az az Apa Hajó eseményt , mely már hagyományteremtő módon ajándékozza meg a családokat apák napja alkalmából egy emlékezetes...
június 15. | 20.00 óra | Romtemplom Radnóti Miklósné Gyarmati Fanni naplója a július 2-ára megváltott jegyek is erre az előadásra érvényesek Előadja: Hámori Gabriella ---- június 23. | 15.00 óra |...
MEGVÁSÁROLHATÓ AZ ÜNNEPI KÖNYVHÉT ALATT A MÉRY RATIO KIADÓ STANDJÁN. A könyv Székesfehérváron, a Szent István Király Múzeum Csók István Képtárában bemutatott Trianon című kiállításon látott...
Exkluzív tárlatvezetések, irodalom, koncert, filmvetítés, Bauhaus divatbemutató, DJ-szett a teraszon vár a leghosszabb éjszakán! Gyere velünk a kulisszák mögé, ismerd meg a legjobb műtárgysztorikat,...
A tereprendezést követően megkezdődött a csaknem 50 különleges játékelem telepítése a városligeti új Nagyjátszótéren, amely Európa egyik komplexebb játszóparkja lesz - közölte Gyorgyevics Benedek, a...
Ismét Magyarországra látogat Nick Vujicic. A végtagok nélkül született motivációs tréner októberben Budapesten és Erdélyben is tart majd előadásokat - jelentették be a szervezők pénteken Budapesten.
Júniusban tizenharmadik alkalommal kerül megrendezésre az Európai Kerti Vasutak Találkozója, a Vasúttörténeti Park látogatók körében egyik legnépszerűbb tematikus fesztivál.
Elindult a budapesti közlekedési mobiljegy, azaz a Fővárosi Integrált Viteldíjbeszedési Elektronikus Rendszer (FVR) első fázisa.
Hazánkban jelenleg több mint 30 ezer külföldi diák tanul, akiknek a jelentős része munkát szeretne vállalni tanulmányai alatt is.

hirdetés

Ön is hirdetne?

A címlapról ajánljuk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

hirdetés

Szolgáltatások Budapesten

hirdetés

Ön is hirdetne?

Olvasói blogok

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Könyvajánló

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
A kijelölt szöveg felolvasásához kattintson a hangszóróra! Kerületi Újság felolvasó