Ha érdekel a szervezet fejlesztés, menedzsment, divat, marketing, kereskedelem vagy akár az IT terület és szívesen lennél egy dán cég ösztöndíjas diákja, akkor ez a lehetőség csak rád vár! Hiszen idén is meghirdették ösztöndíjukat, amelynek köszönhetően a nyertes tanuló 2000 Euróban részesül.

Mi szükséges, hogy résztvehess a programban?

A program részvételéhez tanulmányaidnak vagy kutatásaidnak az e-kereskedelem témájához kell kapcsolódnia.

 

Ki vehet részt a programban?

Bárki jelentkezhet, nem számít, hogy hány éves vagy vagy, hogy honnan származol.Az egyetlen kritérium nem más, minthogy tanulmányaidnak az alábbi területhez kell kapcsolódnia.

-Marketing

-IT

-Kereskedelem

-Divat

-Szervezet fejlesztés

Természetesen PhD hallgatók is jelentkezhetnek az ösztöndíjra, a kritérium csak annyi, hogy a nyertes diákoknak egy rövid beszámolót kell írniuk, hogy az ösztöndíj hogyan segítette tanulmányaikat vagy kutatásaikat.

 

Mire lehet felhasználni az ösztöndíjat?

A dán cég azért hozta létre az ösztöndíjat, hogy e-kereskedelemmel kapcsolatos tanulmányokat, kutatásokat fedezzen. Az összeget utazásra, konferenciára, iskolai tanulmányok finanszírozására, de akár még étkezési költségekre is lehet fordítani.

 

Hogyan lehet jelentkezni?

Jelentkezéskor lényeges leírni pontosan, hogy az ösztöndíjat mire használnád fel, illetve, hogy mennyi pénzre lenne szükséged céljaid megvalósításához.

Jelentkezésedbe írd le a teljes neved, telefonszámod és e-mail címedet is.

Jelentkezésedet erre az e-mail címre várják: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A jelentkezési határidő: 2018. november 1.

További információkat és híreket ezen az oldalon olvashattok: https://www.trendhim.hu/press/trendhim-scholarship

Kormányablak hírek

A hírcsatorna nem található.

Még több írás a blog rovatból

A gyorsabb áthaladás ILLÚZIÓJÁNAK érdekében, kérjük fáradjanak az önkiszolgáló kasszákhoz!
Csütörtök este 6 óra, munka utáni bevásárlás, hatalmas sorok a kőbányai Sibrik Lidlben.
Átfógó, a teljes lakosságot célzó pénztárosképzést indítottak a kiskereskedelmi láncok Magyarországon.
Az első Samsung készülékem. Nem biztos, hogy a következő is ez a márka lesz.
Ha egy 7 évessel megy vásárolni az ember, gyakran nehéz kérdésekre kell válaszolnia.
Beszélgetésekben rendszeresen előjön a téma és mindig meglepődök ismerőseim naivitásán vagy rossz memóriáján.
A videó a Pesti úton készült. Jól demonstrálja a veszélyhelyzetet.
Janka ebben a videóban saját történetét meséli el – az általánosítás szándéka nélkül.
A politika beteg módon rátelepszik az emlékezetre. Véleménycikk.
Egy nő először mentálisan, majd fizikailag hagyja el a férfit. A Világ szerintem blog írása.